NM KVARTFINALE 2 på mandag kl 19.00 i Nadderudhallen.
Vi MÅ VINNE for at ikke sesongen skal være over og da trenger vi DEG 🫵 på tribunen. Spillere i Lommedalen basket, Sandvika Basketballklubb, Snarøya Badgers og EB-85 bør komme og lage litt støy.
SKYTEKONKURRANSE i hovedpausen på 5000,- i premie hvis man treffer fra midtbanen. MØT OPP!!!
KVARTFINALE på MANDAG kl 19.00!
Nå må Bærum vinne for å forlenge sesongen og vi trenger DIN 🫵 hjelp på tribunen. Ta med deg familie, venner, lagkamerater og møt opp. Trener du på mandag, så spør treneren din om dere denne gangen kan gå på kamp i steden.
KONKURRANSE i hovedpausen med 5.000,- i premie hvis du treffer fra midtbanen. Men premier til alle som deltar.
MØT OPP! MØT OPP! MØT OPP!🙏🙏🙏
KUN 2 KAMPER IGJEN AV SESONGEN.....!
Damene våre har 2 hjemmekamper igjen i en sesong som har dessverre har vært preget av mye skader, men det betyr ikke at de ønsker å avslutte serien med et BANG og vinne de to gjenstående kampene. Damene ber om at alle som er glade i Bærum Basket, møter opp og hjelper dem til å realisere dette.
De fortjener så absolutt dette🫶

