Feed

Bærum Basket

6 days 8 hours ago

ENDELIG ÅPEN HALL IGJEN!
Møt opp alle som vil. Bærum spillere vil være der og hjelpe til.

Bærum Basket

1 month 3 weeks ago

Det er allerede mange på Åpen hall i Nadderudhallen i dag🏀

Vi er her frem til kl. 14, kom kom 🩵

Bærum Basket

2 months 2 days ago

ÅPEN HALL for ALLE
NADDERUDHALLEN
12 april fra 14-17
18 april fra 11-14
19 april fra 13-16

Møt opp!
BLNO spillerene våre vil være der.

Bærum Basket

2 months 3 weeks ago

NM KVARTFINALE 2 på mandag kl 19.00 i Nadderudhallen.
Vi MÅ VINNE for at ikke sesongen skal være over og da trenger vi DEG 🫵 på tribunen. Spillere i Lommedalen basket, Sandvika Basketballklubb, Snarøya Badgers og EB-85 bør komme og lage litt støy.
SKYTEKONKURRANSE i hovedpausen på 5000,- i premie hvis man treffer fra midtbanen. MØT OPP!!!

Bærum Basket

2 months 3 weeks ago

KVARTFINALE på MANDAG kl 19.00!
Nå må Bærum vinne for å forlenge sesongen og vi trenger DIN 🫵 hjelp på tribunen. Ta med deg familie, venner, lagkamerater og møt opp. Trener du på mandag, så spør treneren din om dere denne gangen kan gå på kamp i steden.
KONKURRANSE i hovedpausen med 5.000,- i premie hvis du treffer fra midtbanen. Men premier til alle som deltar.
MØT OPP! MØT OPP! MØT OPP!🙏🙏🙏

Bærum Basket

3 months 3 days ago

Den legendariske GULROTKAKA til Vår er tilbake i kiosken i kveld. Om du ikke kommer i hallen kl 18 pga kampen, så er dette MINST like god til å ta turen.

Tusen takk til Vår Haugen🥰🫶🙏

Bærum Basket

3 months 3 days ago

HUSK AT DET ER KAMP I DAG kl 18.00!🏀

Bærum Basket

3 months 5 days ago

SISTE SERIEKAMP for GUTTA!
Trønderne kommer og det gjør noen som skal hjelpe oss med sponsorpenger også. Derfor er det VIKTIG at så mange som mulig kommer i hallen på søndag. PLEASE! Ta med venner og kjente🙏🙏🙏

Bærum Basket

3 months 1 week ago

ÅRETS SISTE kamp for jentene våre. Neste kamp for dem er en sluttspillshelg i Bergen. Kan vi få spillere fra Lommedalen basket, Sandvika Basketballklubb og EB-85 til å støtte jentene våre i denne siste kampen....?
Det hadde vi satt utrolig stor pris på. Møt opp!

Bærum Basket

3 months 1 week ago

KUN 2 KAMPER IGJEN AV SESONGEN.....!
Damene våre har 2 hjemmekamper igjen i en sesong som har dessverre har vært preget av mye skader, men det betyr ikke at de ønsker å avslutte serien med et BANG og vinne de to gjenstående kampene. Damene ber om at alle som er glade i Bærum Basket, møter opp og hjelper dem til å realisere dette.
De fortjener så absolutt dette🫶